Cannock geeft organisaties en debiteuren ademruimte door het oplossen van betalingsproblemen


Wij zijn Cannock
Onbeperkt ondernemen dankzij inzicht en proces
Niets is zo vervelend als het gevoel geen lucht te hebben. Niet vrij te kunnen bewegen en te handelen. Daarom hebben wij onszelf het doel gesteld onze klanten en de klanten van onze klanten te verlossen van dat gevoel. Wij vertalen onze zorgvuldig vergaarde data naar informatie en inzicht. Door onze ruime ervaring en branche specifieke kennis, verbeteren we het debiteurenbeheer- en incassoproces. Met de juiste tools doen we dat efficiënt en menselijk. Met oog voor de klantrelatie en focus op resultaat.
Hoe kunnen we helpen?
De juiste oplossing voor uw vraag
"De audit heeft geresulteerd in een duidelijk rapport waarin staat hoe wij ervoor staan als afdeling en vooral waar nog kansen liggen voor verbetering."
Fred Rens Manager SSC Finance
Vraagstukken in de juiste context

Interview met Lemuel Kudjoe
Gedetacheerd als medewerker debiteurenbeheer.
Het draait voor Lemuel niet alleen om het binnenhalen van betalingen, maar ook om het structureel verbeteren van processen. Hij analyseert snel waar knelpunten zitten en zorgt ervoor dat er duurzame oplossingen komen. Zo introduceerde hij bij Erasmus een werkwijze waarbij collega’s de juiste instantiecodes gebruiken, zodat facturen voortaan zonder problemen verwerkt en betaald worden. "Het gaat niet alleen om het oplossen van het probleem van vandaag, maar om het voorkomen van problemen in de toekomst," legt hij uit.

Interview met Süleyman Koçak
Gedetacheerd als Senior Medewerker credit management / debiteurenbeheer
Als senior medewerker credit management wordt Süleyman gedetacheerd bij verschillende opdrachtgevers, waaronder woningcorporaties, gemeenten en grote bedrijven. Zijn werk draait om het beheren van financiële processen in zowel het grootboek als het subgrootboek. Daarnaast heeft hij ruime ervaring met minnelijke incasso en kwijtscheldingen.
Zijn uitgebreide kennis van systemen en procedures bij woningcorporaties maakt hem een waardevolle kracht. "Ik kan direct aan de slag, omdat ik weet hoe de systemen werken en welke processen er gevolgd moeten worden," legt hij uit.

de nieuwe Wki per 1 april
De nieuwe Wki gaat in op 1 april 2024. Cannock legt uit wat de veranderingen zijn en wat dat betekent voor incassobureaus en voor bedrijven en organisaties die zelf hun incasso uitvoeren.