Skip to the content

Dan kun je eenvoudig betalen door in te loggen. Als partner in betalingsoplossingen helpen wij bedrijven bij het factureren en incasseren van betalingen. Dat doen we onder andere voor het bedrijf waarbij jij een openstaande rekening hebt.

We willen het betalen graag zo makkelijk mogelijk voor je maken. Daarom heb je persoonlijke inloggegevens ontvangen per post. Je kunt hier inloggen met deze gegevens om je betaling met één druk op de knop te voldoen. Ook kun je kiezen voor een betalingsregeling of lezen wat te doen als je niet kunt betalen.

 

Cannock is de grootste partner in betalingsoplossingen van Nederland. We werken onder andere voor sportscholen, leasemaatschappijen, energiebedrijven en woningcorporaties.

Vragen?

Vind hier de antwoorden op de meest gestelde vragen.

Betaal via iDEAL; Log in het betaalportaal Cannock, hier kun je inloggen met het dossiernummer en de inlogcode die vermeld staan op onze brief.  
Ook kun je betalingen doen via telebankieren of een eigen overschrijving. Het bankrekeningnummer (en de BIC-code voor betalingen vanuit het buitenland) tref je op onze brief. Vermeld in de omschrijving altijd het betaalkenmerk. 

Wij hebben tijd nodig om de betaling te verwerken. Indien je langer dan twee dagen geleden hebt betaald, vragen wij je om een betaalbewijs door te mailen. Kijk voor het e-mailadres op de brief die je van ons ontvangen hebt. 

We vragen je om een betaalbewijs naar ons te mailen, zodat wij bij onze opdrachtgever kunnen navragen of de betaling bij hen is ontvangen. Kijk voor het e-mailadres op de brief je van ons ontvangen hebt.

Vraag een betalingsregeling aan via ons contactformulier vermeld hierbij in ieder geval het dossiernummer.

 

Bezwaar

Het niet ontvangen van een aanmaning kan geen reden zijn voor een bezwaar. Dit is in de wet vastgelegd. Indien je kunt aantonen de stukken daadwerkelijk niet ontvangen te hebben, bijvoorbeeld door een verhuizing, kun je wel bezwaar indienen. Mail je bezwaarschrift met uitleg en bewijs via ons het mailadres op de brief je van ons ontvangen hebt.

Ben je het niet eens met de incassokosten, stuur ons een bezwaarschrift met uitleg en bewijs per mail. Kijk in de brief je van ons ontvangen hebt voor het e-mailadres. Indien je een bezwaar indient vragen wij om dit te onderbouwen met de bewijsstukken. Het niet ontvangen van een aanmaning kan geen reden zijn voor een bezwaar. Dit is in de wet vastgelegd.

Ben je het niet eens met de hoogte van de vordering, stuur ons een bezwaarschrift met uitleg via het contactformulier

Grip op je geldzaken

Persoonlijk budgetadvies

Een achterstallige betaling of aanmaning wil je natuurlijk het liefst voorkomen. Met een persoonlijk budgetadvies en tips helpt het Nibud je om meer grip te krijgen op je geldzaken.

Wij zijn Cannock

Cannock is de grootste partner in betalingsoplossingen van Nederland. We werken onder andere voor sportscholen, leasemaatschappijen, energiebedrijven en woningcorporaties. Wij helpen bedrijven bij het factureren en incasseren van betalingen.

Cannock (Den Haag)

Bezoekadres
Loire 170
2491 AL, Den Haag

Postbus
Postbus 199
2260 AD, Leidschendam


T    088 11 68 111

Handelend onder de naam:
Cannock B.V.
KVK 27164962

Cannock (Rotterdam)

Bezoekadres
Beursplein (Beurs WTC)
3011 AA, Rotterdam

Postbus
Postbus 30060
3001 DB Rotterdam


T    010 205 1740 

Handelend onder de naam:
Cannock Incasso Rotterdam B.V.
KVK 34283483

Klachten
Cannock voert haar taken als financieel-juridisch dienstverlener met de grootste zorg uit. Toch kan het gebeuren dat je niet tevreden bent over onze werkwijze of één van onze medewerkers. Wij vragen je hierover een klacht in te dienen via klacht@cannock.nl.