Skip to the content

 

Robotisering en gamificatie in klant- en debiteurcommunicatie

Cannock zoekt constant naar manieren om effectiever te communiceren met de klanten van haar opdrachtgevers. Dit zorgt voor betere resultaten én meer tevreden klanten. En dat is precies wat we beloven bij outsourcing van het debiteurenbeheer of incassoproces. Op de Contact Center World beurs in Berlijn spotten we onlangs de nieuwste ontwikkelingen in de contactcenter branche, zoals robotisering en gamificatie.

Al jaren loopt Cannock in de markt voorop met haar multichannelbenadering voor debiteuren. Klanten zijn gewend aan de inzet van geavanceerde communicatiemiddelen zoals interactieve sms, WhatsApp, betaalplatforms, livecalls, IVR-oplossingen en een voicecomputer. Alle vormen van betaaloplossingen en communicatie bieden we geïntegreerd aan in onze dienstverlening via het eigen systeem TRACE.

Robotisering

Eén van de belangrijkste speerpunten op de beurs was de robotisering. “Hiermee bedoelen we het automatiseren van transactie-activiteiten via de telefoon. Verschillende robots nemen repeterende werkzaamheden over van medewerkers. Contact center agents krijgen hierdoor steeds meer een adviserende en consulterende rol.”

Meer weten over Robotisering?

Neem dan gerust contact met ons op.

About the author

Eef van Riet

Eef van Riet

Directeur