Skip to the content

 

Communicatie als cruciaal onderdeel in uw debiteurenbeheer bij woningcorporaties

Communicatietraining op maat

Goede communicatievaardigheden zijn cruciaal bij de uitvoering van debiteurenbeheer. Naast administratieve taken speelt persoonlijk contact een belangrijke rol bij het debiteurenbeheer. Maar hoe pak je een dergelijk gesprek goed aan?

Met ruim 25 jaar ervaring als credit managementspecialist hebben wij veel kennis van debiteurenbeheer en communicatievaardigheden. Onze trainingen zijn gericht op het verkrijgen van inzicht in het debiteurenbeheer en de wijze waarop via mail/brief/telefoon de debiteuren het beste kunnen worden aangemaand. De nadruk ligt op het maken van concrete afspraken en klantbehoud.

Cannock biedt maatwerk communicatietrainingen aan die gericht zijn op het verbeteren van de communicatieve vaardigheden van uzelf en/of uw medewerkers. Onze trainingen geven inzicht op meerdere aspecten van communicatie. Hoe voer je bijvoorbeeld goede weerstandsgesprekken met debiteuren en kom je zelfverzekerd over in een gesprek. 

Wilt u meer informatie ontvangen of meer weten over onze (communicatie)trainingen, vul dan onderstaand contactformulier in of bel met Marc Lamberts. 

Communicatietrainingen op maat

Neem contact op

Bel 088 - 11 68 100

Marc Lamberts, Accountmanager

 

Op de hoogte blijven van de laatste ontwikkelingen?