Incasso
Bericht ontvangen van Cannock?
Heb je een aanmaning van Cannock ontvangen over een openstaande rekening? Je kan eenvoudig betalen of inloggen voor het bekijken van jouw dossier. Of kijk bij de veel gestelde vragen voor meer informatie.
Het valt of staat met inlevingsvermogen
Een achterstand in betalingen is voor geen enkele organisatie gewenst. Het beïnvloedt uw bedrijfsvoering en de relatie met uw klant. Daarom zorgt Cannock voor het succesvol innen namens haar opdrachtgevers. We leunen op onze ervaring en bewezen processen. Daarbij verliezen we uw belang, dat van uw klant en de onderlinge relatie niet uit het oog.
Dankzij de ervaring en betrouwbaarheid van onze medewerkers worden uw klanten (en onze debiteuren) op de juiste manier te woord gestaan. We gaan bekwaam en respectvol te werk en richten ons daarbij op het oplossen van betalingsachterstanden met behulp van een bewezen en adequaat incassoproces. We verlagen drempels en voorkomen een kostenstapeling voor debiteuren.
Uw dossier(s) indienen bij Cannock?
Het indienen van een incasso-dossier bij Cannock is heel eenvoudig.
Klik op de knop en dien uw incasso-opdracht direct in via een online formulier. U heeft de mogelijkheid om tot wel tien dossiers tegelijk in te dienen en onze deskundigen gaan onmiddellijk voor u aan de slag. Met de inloggegevens die u van ons ontvangt, kunt u uw vorderingen op elk moment online volgen.
Sociaal maatschappelijk verantwoord incasseren
Contactmomenten versterken de relatie tussen u en uw klant en juist die relatie zorgt vaak dat betalingen worden gedaan. Communicatie staat dan ook centraal in onze aanpak, waarbij we zorgen dat uw organisatie en openstaande facturen top-of-mind blijven en dat de relatie groeit. We staan continu in contact met uw klant en vanuit die basis bieden we ondersteuning en brengen we gedragsverandering teweeg. Bijvoorbeeld door geldzorgen vroegtijdig te signaleren en te verwijzen naar laagdrempelige routes voor passende schuldhulp zoals NSR/Geldfit. Alle betrokken partijen worden zo voorzien van oplossingen die lucht geven om de aandacht op de juiste zaken te richten.
Het incassotraject
Het incassotraject wordt in 2 delen opgesplitst: de minnelijke (buitengerechtelijke) en juridische (of gerechtelijke) fase. Cannock zet zich in om zoveel mogelijk facturen in de minnelijke incassofase betaald te krijgen. Bij een juridische procedure lopen de kosten al snel op en dat willen we voorkomen. Onze aanpak kenmerkt zich, door een op maat ingericht incassotraject, waarin wij er alles aan doen om met de niet-betalende klant in contact te komen: van mailen en bellen tot het afleggen van huisbezoeken.
Minnelijke incasso
Onze aandacht voor communicatie en de onderlinge relatie met zowel onze opdrachtgever als uw klant zorgt voor een belangrijke focus op de minnelijke incassofase. Daar behalen we voor u het grootste resultaat zonder de aanvullende kosten en lange doorlooptijd van een juridische fase. Onze kracht zit in de kennis en skills om deze fase optimaal in te richten en ons maximaal in te zetten om tot een oplossing te komen.
Juridische incasso
Wanneer de situatie zich voordoet dat betalingen ook na de minnelijke incassofase uitblijven en duidelijk is dat uw klant wel kan maar niet wil betalen, dan is het mogelijk om de vordering door te zetten naar het gerechtelijk traject.
Vrijblijvend advies?
Marc Lamberts, Accountmanager