Let's go met BPO
Remote Collector
Flexibele ondersteuning bij uw debiteurenbeheer
Professionele opvolging van openstaande facturen
Het (gedeeltelijk) uitbesteden van uw debiteurenbeheer kan eenvoudig en efficiënt. Met Remote Collector van Cannock werken onze experts in uw eigen debiteurensysteem, zonder dat aanpassingen aan uw IT-infrastructuur nodig zijn. U behoudt de volledige regie terwijl wij zorgen voor een professionele opvolging van openstaande facturen.
Op úw infrastructuur
Remote Collector is een flexibele en toegankelijke manier van gedeeltelijk uitbesteden van uw debiteurenbeheer (BPO).
Onze experts krijgen via een Remote Desktop Connection toegang tot uw systemen en werken als externe gebruiker binnen uw eigen omgeving. Dit betekent dat wij dagelijks de aan ons toegewezen workflows afhandelen, zoals het opvolgen van outbound calls en het verwerken van terugbellers.
Alle outbound (en indien gewenst) inbound calls worden uitgevoerd uit naam van uw organisatie, met een afgeschermd telefoonnummer, zodat de processen naadloos blijven aansluiten bij uw huidige werkwijze. Hetzelfde geldt voor het afhandelen van inkomende mails, ook deze worden vanuit uw eigen debiteurensysteem afgehandeld en gekoppeld.
De voordelen van Remote Collector
Ontvang betalingen sneller
Hogere klanttevredenheid
Lagere uitvoeringskosten
Verbeter uw werkkapitaal
Flexibel outsourcen bij Cannock
Remote Collector is een van onze Business Process Outsourcing (BPO) oplossingen. Ten opzichte van BPO en BPO maatwerk verschilt Remote Collector met name op deze punten:
- Werken in uw eigen debiteurensysteem
- Perfect voor piekperiodes of tijdelijke ondersteuning
- Kosten op basis van bestede uren
Download de vergelijkingstabel
Nieuwsgierig welke BPO-oplossing het beste bij u past?
Uw debiteurenbeheer 24% efficiënter?
Wilt u:
- uw betalingen sneller ontvangen?
- een hogere klanttevredenheid realiseren?
- besparen op uitvoeringskosten?