Let's go met BPO

Remote Collector

 

Flexibele ondersteuning bij uw debiteurenbeheer

 

 

Professionele opvolging van openstaande facturen

Het (gedeeltelijk) uitbesteden van uw debiteurenbeheer kan eenvoudig en efficiënt. Met Remote Collector van Cannock werken onze experts in uw eigen debiteurensysteem, zonder dat aanpassingen aan uw IT-infrastructuur nodig zijn. U behoudt de volledige regie terwijl wij zorgen voor een professionele opvolging van openstaande facturen.

 

Op úw infrastructuur

Remote Collector is een flexibele en toegankelijke manier van gedeeltelijk uitbesteden van uw debiteurenbeheer (BPO).

Onze experts krijgen via een Remote Desktop Connection toegang tot uw systemen en werken als externe gebruiker binnen uw eigen omgeving. Dit betekent dat wij dagelijks de aan ons toegewezen workflows afhandelen, zoals het opvolgen van outbound calls en het verwerken van terugbellers.

Alle outbound (en indien gewenst) inbound calls worden uitgevoerd uit naam van uw organisatie, met een afgeschermd telefoonnummer, zodat de processen naadloos blijven aansluiten bij uw huidige werkwijze. Hetzelfde geldt voor het afhandelen van inkomende mails, ook deze worden vanuit uw eigen debiteurensysteem afgehandeld en gekoppeld.

 

De voordelen van Remote Collector

Ontvang betalingen sneller

Hogere klanttevredenheid

Lagere uitvoeringskosten

Verbeter uw werkkapitaal

Flexibel outsourcen bij Cannock

Remote Collector is een van onze Business Process Outsourcing (BPO) oplossingen. Ten opzichte van BPO en BPO maatwerk verschilt Remote Collector met name op deze punten:

  • Werken in uw eigen debiteurensysteem
  • Perfect voor piekperiodes of tijdelijke ondersteuning
  • Kosten op basis van bestede uren

 

Download de vergelijkingstabel

Remote Collector
BPO
BPO Maatwerk
Debiteurenbeheer
Operationeel debiteurenbeheer
check
check
check
Workflows: standaard(3), incl. geautomatiseerd monitoringsproces.
check
Workflows: maatwerk
check
Bewaking doorlooptijd
check
check
Communicatie: telefoon
check
check
check
Communicatie: print, e-mail, sms
check
check
Mailafhandeling: handmatig
check
check
check
Mailafhandeling: geautomatiseerd via debiteurensysteem Cannock
check
check
Digitale omgeving
Cannock werkt in het debiteurensysteem van de klantorganisatie
check
Klantorganisatie maakt gebruik van / heeft toegang tot debiteurensysteem Cannock
check
check
Portal voor hybride samenwerken
Analyse en rapportages (PowerBI)
check
check
Documentenbeheer en inzage in dossiers
check
check
Samenwerken op dossiers
check
check
Maandelijks overleg
check
check
check
Facturatie & betalingen
Verzenden facturen
check
check
Verwerken betalingen + Bijhouden subgrootboek debiteuren
check
Pricing
Op basis van bestede uren
check
Maandelijkse fee + variabele transactionele kosten
check
check

Nieuwsgierig welke BPO-oplossing het beste bij u past? 

Uw debiteurenbeheer 24% efficiënter?

Wilt u:

  • uw betalingen sneller ontvangen?
  • een hogere klanttevredenheid realiseren?
  • besparen op uitvoeringskosten?

Neem contact met ons op.

Neem contact op

Waar kunnen we mee helpen?