Parkeerdiensten

Een gestroomlijnde invordering, van naheffingsaanslag en bezwaar tot betaling

Betaald parkeren vormt voor zo’n 135 gemeenten in Nederland een belangrijke inkomstenbron. Cannock is voor meer dan 60% van deze gemeenten dé partner voor het invorderen van parkeernaheffingen.

 

Dit komt neer op ruim 435.000 parkeernaheffingsaanslagen per jaar!

Beeld 3.13

Snelle en correcte invordering

Voor het verwerken van al deze parkeernaheffingen hebben we de nieuwste ICT-oplossingen en eigen specialisten in huis. Hierdoor komen wij snel in contact met de parkeerklant en vorderen wij de parkeernaheffingsaanslagen klantvriendelijk en effectief in.

 

Denk aan telefonisch contact, e-mails met betaallinks, mobiele betaalapps en een online betaalplatform met uiteenlopende betaalmogelijkheden. Ook maken we gebruik van data uit bronnen zoals het RDW, RBD, UWV en EUCARIS. Zo beschikken we over de juiste informatie om jouw parkeerinkomsten op een snelle en correcte manier in te vorderen. 

Alle parkeerdiensten op één plek

Onze parkeerdiensten gaan verder dan alleen het invorderen van naheffingsaanslagen. Zo handelen we ook bezwaar- en beroepschriften af. En we laten je graag kennismaken met onze aanpak waarmee we recidivisten benaderen op een manier die wél werkt.

 

Onze belastingdeurwaarders hebben hier veel ervaring mee, bijvoorbeeld in de vorm van een handhavingsactie. We bespreken graag wat de mogelijkheden zijn.
 

De voordelen van Cannock Parkeerdiensten

Snel en efficiënt
Dankzij eigen specialisten, effectieve workflows en moderne technologieën realiseren we snelle betalingen en verhogen we je parkeerinkomsten.
Complete dienstverlening
Bij Cannock heb je al je parkeerdiensten op één plek. Van invordering en afhandeling van bezwaarschriften tot de aanpak van recidivisten.
Helder en bereikbaar
Via ons portaal hebben jij en je parkeerklanten 24/7 inzicht in de voortgang van het invorderingstraject. Ook telefonisch zijn we goed bereikbaar bij vragen.
Man koopt parkeerkaart

Regionale Belastinggroep

de positieve flow van RBG

Van afgeboekte dossiers naar regie op invordering

Meer weten over Cannock Parkeerdiensten?

We komen graag met je in gesprek

Vrouw met paarse telefoon in hand

Gerelateerde oplossingen

Invordering

Rechtvaardig invorderen met de juiste balans

Kwijtschelding

Sneller duidelijkheid voor mensen in onzekerheid

Sociaal huisbezoek

Persoonlijk contact als sleutel tot succes

Audits

Een frisse blik en nieuwe flow in je financiële processen

Detachering

Direct inzetbare versterking voor je team

Waarmee kunnen we je helpen?

Geen resultaten gevonden.