Training en Opleiding

Wij maken van uw medewerkers nog betere vakspecialisten

Creditmanagement is relevanter dan ooit en wordt uitdagender en interessanter vanwege de vele ontwikkelingen binnen het vakgebied. Daarom is het van belang dat uw medewerkers hun kennis op peil houden en op de hoogte blijven van de veranderende wet- en regelgeving. En dan hebben we het nog niet gehad over nieuwe technologieën en communicatiemethodes. Processen verbeteren, de liquiditeitsstroom op orde houden en maximaal bijdragen aan de klantbeleving vraagt om medewerkers in topvorm. 

 

Wanneer die klantbeleving voor u van belang is, helpen wij u graag met training van uw medewerkers op specifieke behoeftes of meer algemene aandachtspunten. Wij geloven dat leren in de praktijk het beste werkt en maken van uw medewerkers nog betere vakspecialisten.  

Trainingsgebieden

 

Onze trainingen richten zich op de verschillende facetten die bij kunnen dragen aan het optimaliseren van uw gehele creditmanagement. Dat kan bijvoorbeeld zijn:  

 

  • Het verbeteren van communicatietechnieken voor het voeren van effectieve telefoongesprekken; 
  • Creditmanagement professioneel uitvoeren; 
  • Incasseren met behoud van de klantrelatie; 
  • Praktisch debiteurenbeheer. 

Trainingen en opleidingen op maat 

 

Wij stellen onze trainingen samen op basis van de vragen van onze opdrachtgevers. We gebruiken praktijkvoorbeelden en zorgen daarmee dat de kennis die wordt opgedaan direct toepasbaar is in de praktijk. We nemen de tijd om onderling kennis uit te wisselen en maken gebruik van de jarenlange ervaring van onze trainers. Dit leidt tot leuke, leerzame sessies waarin uw medewerkers worden opgeleid tot vakspecialisten. 

Vrijblijvend advies?

Sandrine Henry, Business Consultant en Trainer

 

Waar kunnen we mee helpen?