Wie zijn bedrijf gezond wil houden en verder wil groeien, heeft een gezonde cashflow nodig. Professioneel credit management helpt om de cashflow te verbeteren en draagt direct bij tot het verbeteren van het rendement.
DSO verlagen en cashflow verbeteren
Hoe staat het met het werkkapitaal? Is er voldoende geld ter beschikking om alle uitgaven op korte termijn te bekostigen én investeringen te doen? Of zijn er niet-betalende debiteuren die te veel tijd en geld opslokken? Cannock helpt betalingsachterstanden te voorkomen en terug te dringen: verbetering van het uitstaande saldo leidt tot een betere DSO en een betere cashflow. Dat doen we door het geven van deskundig advies en verbeteren van processen. We nemen organisaties werk uit handen (co- en outsourcing) en versterken teams met specialisten (insourcing). Met als resultaat een structureel beter gevulde kas met behoud van de klanttevredenheid!
Vrijblijvend advies?
Laat je gegevens achter en we nemen zo snel mogelijk contact op
De beste resultaten met optimaal klantbehoud
Wij zijn in ons vakgebied al meer dan 27 jaar een toonaangevende credit management organisatie. Ons klantenbestand is divers. Zo werken we bijvoorbeeld voor bedrijven, woningcorporaties, zorginstellingen en het onderwijs. Het is ons doel om de totale order-to-cashcyclus van onze opdrachtgevers te optimaliseren. Hiervoor maken we gebruik van de opgedane kennis uit verschillende sectoren en werken we samen met specialisten om onze diensten te toetsen. We trekken continu lering uit eerdere ervaringen en optimaliseren onze processen en die van onze klanten waar mogelijk. Die drang om te innoveren loopt als een rode draad door onze bedrijfsvoering en zorgt ervoor dat wij altijd streven naar de beste resultaten. Met een optimaal klantbehoud en een uitstekende klanttevredenheid tot gevolg.
Zorg uit handen nemen
De kracht van Cannock zit in onze innovatieve data gedreven aanpak en geavanceerde credit management systemen. We zijn ingericht om zo snel en zoveel mogelijk geld te incasseren tegen geringe kosten, met oog voor de debiteur en behoud van de klant. Waardoor we naast financieel rendement ook sociaal rendement creëren.
Slimme aanpak
Dankzij onze jarenlange ervaring en aanpak weten we veel over debiteuren en het betaalgedrag van consumenten. Daardoor zijn we in staat om debiteurenportefeuilles te segmenteren. Zo zorgen we ervoor dat onze opdrachtgevers snel over hun geld beschikken en zich geen zorgen meer hoeven te maken over openstaande facturen en wanbetalers.
Volle inzet
We werken niet alleen slim en met de allernieuwste technieken, we zijn ook heel gedreven. Onze mensen zijn stuk voor stuk gemotiveerd, met hart voor hun vak en in het bezit van een ondernemende instelling en tact. Vanaf het moment van klantacceptatie tot facturatie en het traject dat daarop kan volgen. Zo is met Cannock gegarandeerd een optimale cashflow binnen handbereik.
Neem contact op
Bel 088 - 11 68 100
Sandy Lek, Relatiemanager
