Let's go met BPO
Debiteurenbeheer uitbesteden (BPO)
- Ontvang betalingen sneller
- Betere klantrelatie
- Lagere uitvoeringskosten
- Verbeter uw werkkapitaal
Uw debiteurenbeheer kan 24% efficiënter!
Debiteurenbeheer is een belangrijk onderdeel van uw bedrijfsvoering. Hoe sneller uw klanten u betalen, des te sneller kunt u bijvoorbeeld zelf investeren en groeien.
Door het uitbesteden van uw debiteurenbeheer aan Cannock ontvangt u uw betalingen sneller, bespaart u op uw uitvoeringskosten én krijgt u een betere relatie met uw klanten. Zo maken wij meer werkkapitaal vrij, terwijl u kunt focussen op uw core business.
Wilt u ook meer tevreden klanten die snel betalen?
Met onze Business Process Outsourcing (BPO) services zorgt Cannock ervoor dat uw geld tot 24% sneller op uw rekening staat. Daarom zeggen wij: Let’s go met Cannock BPO.
Bereken zelf hoeveel u uw werkkapitaal kunt verbeteren
Dit soort situaties zorgt ervoor dat de DSO (het aantal dagen dat facturen gemiddeld openstaan) van uw organisatie te hoog is. En dat is vaak een belangrijke oorzaak van het feit dat uw liquiditeit niet zo hoog is als deze kan zijn.
Herkent u een van deze situaties? Bereken dan hoeveel verbetering u met BPO kan bereiken.
De voordelen van uitbesteden van uw debiteurenbeheer
Ontvang betalingen sneller
Hogere klanttevredenheid
Lagere uitvoeringskosten
Verbeter uw werkkapitaal
Flexibel outsourcen bij Cannock
Bij Cannock heb je de keuze om je debiteurenbeheer flexibel uit te besteden. Onze dienstverlening gaat van A tot Z, van acceptatie tot (e-)facturatie en van reconciliatie tot debiteurenbeheer. Tijd voor het juiste besluit.
Download de vergelijkingstabel
Wilt u weten wat de beste BPO oplossing is voor uw organisatie?
Onze check helpt u vast op weg. Natuurlijk kunt u ook direct contact met ons opnemen om uw wensen en de mogelijkheden te bespreken.
Bereken hoeveel uw werkkapitaal kan groeien
Nieuwsgierig? Door hier slechts enkele gegevens in te vullen krijgt u direct inzicht in de mogelijkheden voor uw organisatie:
- Advies over welke BPO oplossing bij u past
- Bereken hoeveel werkkapitaal u kunt vrijmaken
- Bereken de kosten van BPO
Verbeter uw werkkapitaal structureel
Vertrouw uw debiteurenbeheer geheel of gedeeltelijk toe aan Cannock, zodat u zich meer kunt focussen op uw voornaamste bedrijfsactiviteiten. Met onze BPO oplossingen voor debiteurenbeheer is uw cashflow in veilige handen en vergroot u uw werkkapitaal structureel.
Hoe zorgt Cannock ervoor dat iedere euro snel en effectief terugvloeit in uw onderneming?
- jarenlange ervaring in debiteurenbeheer
- effectieve en slim geautomatiseerde processen
- goed opgeleide, empathische professionals
- relevante inzichten aan de hand van betrouwbare data
Laat ons werk maken van uw debiteurenbeheer:
Let’s Go - met Cannock BPO!
Unieke data-gestuurde aanpak
Met behulp van geavanceerde data-analyse en klantsegmentatie wordt uw debiteurenbeheer efficiënter en verlagen we het risico op wanbetaling:
- Analyse van betaalgedrag
We analyseren het betaalgedrag van uw debiteuren en geven advies om uw processen te optimaliseren. Dit zorgt voor minder handmatig werk, snellere betalingen en meer tevreden debiteuren door tijdige en passende communicatie. - Gepersonaliseerde segmentatie
Door debiteuren in te delen op basis van betalingsgedrag en kredietwaardigheid, kunnen we gerichter werken. Betrouwbare betalers krijgen minder opvolging, terwijl risicovolle debiteuren meer aandacht krijgen. - Realtime inzichten en automatisering
Dankzij realtime data en geautomatiseerde processen wordt uw debiteurenbeheer slimmer en neemt het risico op wanbetaling af. - Aangepaste communicatie
Voor elk type debiteur passen we de communicatie aan. Dit betekent dat betalingsherinneringen en incassostrategieën per debiteursegment verschillen. - Verbeterde cashflow en risicobeheersing
Snellere beslissingen en kortere reactietijden verbeteren de cashflow en verkleinen de kans op wanbetalingen.
Pensioenfonds detailhandel
34% minder incassodossiers dankzij BPO
Ook uw werkkapitaal verbeteren?
En:
- uw betalingen sneller ontvangen?
- een hogere klanttevredenheid realiseren?
- besparen op uitvoeringskosten?