Outsourcing

Uw aandacht op uw kernactiviteiten

Een prettige en kwalitatieve manier om uw debiteurenbeheer en cashflow structureel te verbeteren met lagere uitvoeringskosten en maximale flexibiliteit is outsourcing. Zo hoeft u geen extra mensen aan te nemen en bent u op korte termijn voorzien van de nodige capaciteit en kwaliteit. Een mooie bijkomstigheid is dat onze experts met hun kennis adviseren over het facturatieproces en het debiteurenbeheer. Niet alleen vindt het werk doorgang, gelijktijdig wordt nagedacht over de optimalisatie van uw facturatie- en inningsprocessen. Waardoor uw aandacht uit kan gaan naar uw kernactiviteiten.

 

Om die reden wordt steeds vaker gekozen voor het volledig uitbesteden van het facturatie-, betalingsverwerking- debiteurenbeheer- en of incassoproces.

Uiteraard moet het proces professioneel en kwalitatief verlopen. Daarom is het prettig uw eigen team uit te kunnen breiden met mensen met passende ervaring en de juiste tools.

Tijd voor het juiste besluit

 

Omdat we begrijpen dat het uitbesteden van uw debiteurenbeheer een besluit is dat zorgvuldig moet worden genomen, verzorgen we workshops. Onze consultants verzorgen de workshop en creëren businesscases die helpen inzicht te krijgen in wat outsourcing in uw specifieke geval kan opleveren. Zo komt u tot een gedegen besluit. We maken daarbij gebruik van een schat aan data uit diverse branches en de inzichten die we tijdens onze ruim 30 jaar ervaring hebben opgedaan. Niet alleen gaan we al een tijdje mee, we zijn ook de meest innovatieve en effectieve partner dankzij bewezen werkwijzen en geoptimaliseerde processen. Zo geeft u met een gerust hart uw processen bij ons uit handen.  

 

Benieuwd hoe we dat hebben gedaan voor Pensioenfonds Detailhandel?

 

34% minder incassodossiers dankzij digitalisering

De verschillende fases van het outsourcings proces

Geheel of gedeeltelijk outsourcen

 

Onze kennis gaat van A tot Z, van acceptatie tot (e-)facturatie en van reconciliatie tot debiteurenbeheer. Afhankelijk van waar uw behoefte ligt leveren we een oplossing of pakket aan diensten. We ondersteunen bij facturatie, betalingsverwerking, automatische incasso, debiteurenbeheer en dispuutmanagement. Alles gebaseerd op met elkaar afgestemde Service Level Agreements, heldere kpi’s, belscripts en behandelplannen. Zo komen we met ISAE- en ISO gecertificeerde processen tot een effectieve uitvoering van de werkzaamheden, ondersteund door een 'state-of-the-art' systeemtechnische ondersteuning. Waarbij onze maandelijkse overlegmomenten en dashboards ons op strategisch, tactisch en operationeel niveau helpen om uw organisatie beter te adviseren en optimaliseren.

Vrijblijvend advies?

Eef van Riet, Directeur

 

Waar kunnen we mee helpen?