Skip to the content
Category Type
X Filters herstellen

Nieuws

Phishing

Corona Update

Graag informeren wij over de maatregelen die zijn getroffen in verband met het risico op verspreiding van het Corona virus en het waarborgen van de continuïteit van onze organisatie.

Verhuisbericht

Vorig jaar hebben Cannock Chase, DAS Incasso Rotterdam, DAS Factoring en X-PACT de krachten gebundeld door verder te gaan onder één naam Cannock. Door alle kennis, innovatie en data samen te brengen, zorgen we voor nog slimmere oplossingen. Zo maken wij het verschil voor onze opdrachtgevers. En samen werkt nog beter als collega’s bij elkaar zitten...

Robot Process Automation (RPA) stelt bedrijven in staat om processen te automatiseren en digitaliseren, zonder dat hiervoor grote aanpassingen in ICT-systemen nodig zijn.

RPA

Robot Process Automation (RPA) stelt bedrijven in staat om processen te automatiseren en digitaliseren, zonder dat hiervoor grote aanpassingen in ICT-systemen nodig zijn. In het credit management worden steeds meer acties geautomatiseerd. Lees meer...

Whitepaper Data driven workflow

Data Driven Workflow

Steeds meer processen worden gedigitaliseerd en dat gebeurt ook in het creditmanagement. Analoge handelingen worden vervangen door digitale en de komst van o.a. payment service providers heeft gezorgd voor veel gebruiksgemak en snellere betalingen. Het blijft belangrijk om aan te sluiten op de belevingswereld van de klant en de juiste oplossingen in te zetten. Lees meer...

Robotisering in creditmanagement

Robotisering in creditmanagement

In het eerste van een serie whitepapers van Cannock staat het onderwerp robotisering centraal. Op welke manier verbetert dit het creditmanagementproces? En hoe zorgt het voor een effectieve en goedkopere workflow? Lees meer...

Belonen of herinneren? Dit doet jouw actie met het gedrag van je klant in creditmanagement.

Belonen of herinneren? Dit doet jouw actie met het gedrag van je klant

Veel Westerse bedrijven kampen met onnodige kosten door debiteuren die te laat of niet betalen. Recent hebben wetenschappers onderzocht hoe bedrijven zakelijke klanten kunnen stimuleren om (sneller) te betalen. Lees meer...

Cannock zet slimme robot in voor ‘next best action’

Cannock zet slimme robot in voor ‘next best action’

Is het mogelijk om een computer te leren welke debiteurenaanpak de grootste kans geeft op een succesvol incassoresultaat? En daarbij moet die aanpak dan minstens net zo goed zijn als de huidige werkwijze. Lees meer...

Cannock behaalt ISAE type 2 certificering

Cannock heeft onlangs de ISAE type 2 certificering behaald. Wederom een mooie stap in de verdere ontwikkeling en professionalisering van onze organisatie. Het is belangrijk dat we hiermee aantonen onze processen goed te beheersen. Lees meer...