In het eerste van een serie whitepapers van Cannock staat het onderwerp robotisering centraal. Op welke manier verbetert dit het creditmanagementproces? En hoe zorgt het voor een effectieve en goedkopere workflow? Lees meer...
Nieuws

Belonen of herinneren? Dit doet jouw actie met het gedrag van je klant
Veel Westerse bedrijven kampen met onnodige kosten door debiteuren die te laat of niet betalen. Recent hebben wetenschappers onderzocht hoe bedrijven zakelijke klanten kunnen stimuleren om (sneller) te betalen. Lees meer...

Cannock zet slimme robot in voor ‘next best action’
Is het mogelijk om een computer te leren welke debiteurenaanpak de grootste kans geeft op een succesvol incassoresultaat? En daarbij moet die aanpak dan minstens net zo goed zijn als de huidige werkwijze. Lees meer...
Cannock behaalt ISAE type 2 certificering
Cannock heeft onlangs de ISAE type 2 certificering behaald. Wederom een mooie stap in de verdere ontwikkeling en professionalisering van onze organisatie. Het is belangrijk dat we hiermee aantonen onze processen goed te beheersen. Lees meer...
Robotisering en gamificatie in klant- en debiteurcommunicatie
Cannock zoekt constant naar manieren om effectiever te communiceren met de klanten van haar opdrachtgevers. Dit zorgt voor betere resultaten én meer tevreden klanten. En dat is precies wat we beloven bij outsourcing van het debiteurenbeheer of incassoproces. Lees meer...