Skip to the content

Training Credit Experience: credit management en telefonische incasso

Cannock biedt maatwerk trainingen die gericht zijn op het verbeteren van het order-to-cash proces, waarbij communicatieve vaardigheden een belangrijk onderdeel zijn. Goede communicatievaardigheden zijn cruciaal bij het voeren van gesprekken met debiteuren. Luisteren, inleven, samenvatten, doorverwijzen en oplossingen aanreiken vormen de basis van het gesprek. Dit alles vaak verwerkt in één (telefoon)gesprek.

Naast incompany maatwerktrainingen biedt Cannock in 2022 ook open inschrijf trainingen aan. Deze trainingen zijn een goed alternatief voor organisaties met een kleiner debiteurenbeheer team.

Onze trainers zijn zelf dagelijks werkzaam in het vakgebied en in de trainingen wordt veel gebruikgemaakt van relevante praktijkvoorbeelden.

 

Voor wie is deze training bedoeld?

Deze training is geschikt voor alle medewerkers die (telefonisch) contact hebben (in- en outbound) met debiteuren omtrent openstaande posten en disputen.

 

Onderwerpen die aan bod komen:

  • Belang van credit management:
  • Slim debiteurenbeheer:
  • Telefonische incasso:
  • Regie houden in (telefoon) gesprekken met debiteuren:
  • (Interne) communicatie.

Trainingsdoelen voor de deelnemer:

Na het volgen van deze training ben je beter in staat om:

  • In-en outbound gesprekken te voeren waarin JIJ de regie houdt;
  • Betere afspraken te maken in een (telefoon)gesprek;
  • Kritisch naar de credit management- en debiteurenbeheerprocessen te kijken.

Doorvertaling voor de organisatie:

  • De deelnemer kijkt met een frisse blik naar de processen van de eigen organisatie;
  • De deelnemer heeft handvatten gekregen om gesprekken met debiteuren en collega’s beter te voeren met als doel het verlagen van de openstaande saldi.

Heeft u vragen over deze training?

Neem dan contact op met onze trainer Sandrine Henry. Sandrine is te bereiken via:

Bel 06- 10 56 38 24
of mail naar sandrine.henry@cannock.nl