Frontoffice medewerker
Jij maakt het verschil in klantcontact
Als frontoffice medewerker bij Cannock ben jij het eerste aanspreekpunt voor mensen met vragen over openstaande betalingen. Je luistert goed, blijft rustig bij lastige gesprekken en denkt mee over een passende oplossing. Lijkt je dat wat? Lees dan verder.
Jouw werk in het kort
Je werkt aan incassozaken voor verschillende organisaties. Dat betekent dat je veel contact hebt met debiteuren en opdrachtgevers. Je legt afspraken vast, houdt overzicht en helpt anderen verder – op een manier die duidelijk en respectvol is voor iedereen.
Wat je gaat doen
- Je beantwoordt telefoontjes en mails over openstaande bedragen
- Je bespreekt bezwaren en verzoeken om betalingsregelingen
- Je overlegt met schuldhulpverleners en opdrachtgevers
- Je houdt bij of gemaakte afspraken worden nagekomen
- Je denkt mee met je collega’s en ondersteunt bij lastigere zaken
- Je doet voorstellen voor hoe we ons werk slimmer of beter kunnen doen
Zo werk jij
- Je blijft rustig en vriendelijk, ook als gesprekken lastig zijn
- Je werkt netjes en houdt het overzicht
- Je denkt mee en pakt zelf dingen op
- Je zoekt actief contact met collega’s als dat nodig is
Dit neem je mee
- Mbo 3 of 4 werk- en denkniveau
- Je spreekt en schrijft goed Nederlands
- Je kunt overweg met systemen zoals Windows en Office
- Je bent 24 tot 40 uur per week beschikbaar
- Je wilt binnen een half jaar je NVI-certificaten halen
Dit krijg je van ons
- Een bruto maandsalaris tussen €2.438,- en €2.996,- (bij 40 uur)
- Een vaste onkostenvergoeding
- Vrij op je verjaardag – omdat jij ertoe doet
- 27 vakantiedagen bij een fulltime dienstverband
- Toegang tot FiscFree: voordelig sporten of bijvoorbeeld een fiets aanschaffen
- Coaching, trainingen en doorgroeimogelijkheden
- Werken in een team dat voor elkaar klaarstaat
- Mogelijkheid tot hybride werken en flexibele werktijden
- Screening (VOG) maakt deel uit van de selectieprocedure
Werken bij Cannock
Cannock is al 30 jaar actief in het publieke domein. We ondersteunen publieke organisaties bij het regelen van betalingen die nog openstaan. Dat doen we op een mensgerichte manier en met slimme data-oplossingen.
We werken vanuit onze OPEN-kernwaarden: optimistisch, pionierend, expert en nieuwsgierig. Je krijgt bij ons de ruimte om te groeien, het vertrouwen om zelfstandig te werken en de begeleiding om steeds beter te worden in je vak.
Meer over onze cultuur lees je hier:
Sta jij open voor verandering?
Solliciteer dan vandaag nog. Een motivatiebrief mag, maar hoeft niet. We zijn vooral benieuwd naar jou.
Heb je vragen over de vacature? Mail of bel dan met mij.
Quinten Wilbrink
Corporate recruiter